Mer Bilder!

Hej! Är tillbaks från en bloggpaus, men kommer int ekunna blogga så mke till för imorn åke rjag på konståkningsläger,+ att jag har haft fotbollscup hela helgen och jag har sista matchen rätt tidigt imron!;* Men hör av mig efter matchen tror jag!♥
 
Nåja, nu kommer bilderna, jag har lärt mig en del, men jag hade tråkigt så jag gjorde något snabbt och konstigt, Hehe XD
 
 
 
Det var innan jag hade lärt mig så mke! ;)) Men nu har jag lärt mig mke mer, men jag skulle göra en rörlig header till henne, men det funkade inte, så ni får bilderna som skulle varit till header istället!♥
 
 
Bild 2
 
 
Bild 3, men nu fortsätter det x)
 
 
 
 
Haha fin min! :O Men satt i en soffa och drack te med min kompis Felona idag, Hehe XD
 
AHH! DATORN BÖRJAR LAGGA X-O KAN INTE LADDA UPP MER BILDER, MEN LÄGGER UPP DOM IMORN LOVAR!♥
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0